anonym Personál zeptal se před 17 roky
Prosím vás je mi 15 a važim 86 kg chtel bych s tim neco delat poradte mi kolik mám zhubnout a jak nebo se z okolí už zbláznim

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 17 roky
Bylo by fajn, kdyby jsi našla odborníka, se kterým se tvým starostem můžete věnovat. Můžeš říci rodičům, že bys potřebovala konzultaci u profesionála v oblasti psycho (jsi-li z okolí – můžeš se ozvat, jsi-li odjinud napiš na mejl odkud a něco třeba dohledáme) Byla by škoda, kdyby jsi přehlédla volání své duše o pozornost – něco od tebe chce, tak je třeba nalézt to a dát ji to. Přeji vše dobré.