Dobrý den, na to že sem kluk, tak sem docela přecitlivělej. Bere mě teď to, že s nejlepšim kámošem sem se za rok hodně sblížil. Všechno sme si řikali a psali, pokaždý sme si dokázali poradit a pomoct ale teď si našel lepšího kámoše než sem já, což mi furt přináší špatnou náladu. Udělal sem pro něj za ten rok hodně a psali sme si nějaký ty kamarádský věci, jakože se chcem spolu furt bavit. Teď jen ho vidim na chodbě s tim jeho novym nejlepšim kámošem + jak na mě kašle tak se mi z toho chvílema zamotá hlava a někdy z toho mám nervy že mlátim pěstma do zdi. Chtěl bych vědět jestli je nějaká šance vrátit todle kamarádství nebo jestli je nadobro ztracené. Jinak za ten rok sem mu furt řikal, že bych jen tak napohodu zašel ve skupince ještě i s nim na pivo + udělal někdy i nějakou fotku jako vzpomínku, ale to nechtěl. Jen se začal víc bavit s tamtim jeho novym kámošem tak zašli hned na pivo, udělali si fotku a hned ji sdíleli na sociální síti. Když mě takle provokuje, že je jiná doba, tak opravdu nevím co dělat. Předem moc děkuji za jakoukoliv užitečnou radu a zda má cenu ještě čekat na to, že by se vše vrátilo do normálu.

Milý Kubo, udělal jsi vztahovou zkušenost… Přeji ti, abys dokázal zpracovat bolest, pocit zrady, pocit, že nejsi dost dobrý, vztek na celou situaci a uvolnil to pouto, které k němu cítíš…, odpustil mu… a propustil ho… Pokud jsi z okolí, ráda tě takovou psychoemoční proměnu naučím. Samozřejmě, že doporučuji, pokud jsi to neudělal, zeptat se ho, co ja příčinou jeho chování k tobě (pokud chceš znát odpověd, je třeba být připraven na jakoukoliv odpověd i pitomou, mlčky tu odpověd pozorovat a pak v klidu posoudit, jak vážně je třeba ji brát) Jeho provokace pouze pozoruj… a nejlépe ani to :) Čekání je stav, který nedoporučuji – bere sílu. Žij…