anonym Personál zeptal se před 13 roky
Ahoj, chci se zeptat na doporučení kamaráda, jestli mi nemůžete vysvětlit jednu situaci a jak bych se měl zachovat… s kamarádkou sme řešily přístí oslavu narozenin na její chatě červenec – to nám s kámošem řikala že už na její chatu nikdy nepojedem srpen – potom jak sme se usmířily tak sem jí řikal že chápu že už mě tam nikdy nechce a ona že nechtěla abych to vzal tak doslovně že by byla ráda ae abych se choval líp prosinec – to se řešilo to jestli to její máma dovolí a to mi řikala že její máma určo nechce aby tam někdo slavil 18. aktuálně – po jedný akci sem dostal nabídku kde můžu oslavit narozky na 100% tak sem to pak tý kámošce napsal a už to začlo 1. napsal sem jí teda že tu chatu už ani nemusí zkoušet že sem si sehnal místo na oslavu 2. začla bejt na mě naštvaná že sem jí o tu chatu prosil a bůh ví co všechno abych tam moch slavit 3. vyčítala mi že sem se jí ani pak nezeptal jestli se něco změnilo že sem se na to vysral ae když mi předtim řekla že to nevyjde tak sem se hold už neptal no 4. prej to s mamkou řešila a překecávala jí ae prej je už jedno jak to dopadlo že stejně slavim jinde 5. psala furt naštvaně tak sem se jí ptal jestli vpohodě a ona že jo že aspoň nebude muset uklízet, může bejt sama doma s jejim klukem a stejně že by půlku lidí neznala 6. ptal sem se jí jestli je teda ráda po tom co napsala že se to tam neslaví a ona že to tak nemám brát ae že sem jen předstíral že tam chci jen ae hned sem se na to vysral ani se nezeptal 7.!!! napsal sem jí kde budu slavit a ona jakože ať si to teda užiju že tam stejně nepojede tak sem se jí zeptal proč tam nepojede a její reakce něco jako „fajn tak sem byla zvaná jenom na svojí chatu ae tam pozvaná nebudu? Aha no oukej… ahoj“ tak to sem fakt nepochopil jakobych jí musel dát pozvánku pul roku předem a ještě uražená že sem jí hned nenapsal že tam bude zvaná

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Ahoj Tomáši, s ženskejma je někdy potíž – podléhaj emocím (ne že by mužský jim nepodléhali, jen je rafinovaněj skrejvaj)… a zapomínaj na logiku věci… Asi ti chtěla vyjít vstříc, třeba taky chtěla být důležitá… čekala pozvání, přišla si opomenutá… Po smskáchse věci řešej blbě… chybí intonace… vyloží si jinak… https://rovena.info/pravidla-komunikace-modernimi-technologiemi.html Takže doporučuji spíše osobní setkání, přirozené… můžete ji říci, že vás mrzí toto nedorozumění, stručně objasnit, jak jsi to vůči ní myslel – neopakovat se a nechat to bejt… Přeji vše dobré.