Dobrý den! Kamarádce je 40let a je těhotná. Protože neměla žádné příznaky, zjistila těhotenství až ve 13týdnu. Okamžitě žádala o provedení potratu, ale to je prý možné pouze do 12.týdne. Ona to dítě nechce, svěřila se mě že plod v sobě bere jako parazita který jí roste v břiše a žere zevnitř. Děsí mě nenávist s jakou o dítěti v sobě mluví. Snaží se dítěte zbavit za každou cenu (schválně v bytě tahá ty nejtěžší kusy nábytku, pije a jí to co se dočetla že se v těhotenství nesmí, zkouší různé bylinky a koupele na vyvolání potratu, shání nějakou potratovou pilulku atd.), prostě je úplně jak posedlá, úplně se od chvíle co byla na gynekologii změnila. O své dítě se stále stará jako předtím, jen jako by vše dělala automaticky, bez života. Je zlá a podrážděná, pak zase pláče nebo nechce s nikým mluvit. Jediné na co se upnula je zbavit se plodu ve svém těle a to za každou cenu. Snažila jsem se s ní promluvit, ale jasně mě dala najevo ať se nestarám anebo se přestaneme stýkat úplně. Že je to její věc. Nejhorší je že jsem minule u ní v počítači něco potřebovala najít na netu a náhodně jsem se podívala do historie a tam jsem viděla že si prohlíží stránky o sebevraždách, o tom jaké léky jsou v jakých dávkách smrtelné. Hned jsem si to dala dohromady – ptala se mě zda jí nemohu sehnat něco na spaní, že má špatný spánek. Když mě přistihla co si v jejím počítači prohlížím, dostala hysterický záchvat a vyhodila mě od sebe s tím ať už jí dám pokoj, že mě už nechce v životě vidět. Nevím co mám udělat, byla vždy inteligentní a rozumný člověk, psychicky naprosto v pořádku, odsuzovala lidi kteří řeší problémy práškama na nervy, byla spíš životní optimistka a pohodářka. Teď je to úplně někdo jiný, od chvíle kdy se dozvěděla že je těhotná a že jí potrat už nikdo neudělá, že je pozdě, jako kdyby se z ní stal někdo jiný. Ráda bych jí pomohla, ale nevím jak. Bojím se aby si něco neudělala, asi bych si to vyčítala, že jsem to tušila a nepomohla jí.

Milá neznámá, přítelkyně Vám řekla či "dala najevo, ať se nestarám anebo se přestaneme stýkat úplně. Že je to její věc." Bohužel, je to tak… Možná se pozeptejte právníka nebo gynekologa, jak je to s právní ochranou plodu – myslím, že nic moc… až od narození… Vy si nic nevyčítejte… kdo je otec? Jste s ním v kontaktu? Možná bych kontaktovala jejího doktora-gynekologa… její sourozence? Neveselé… Po narození budte všímavá a připravená jednat (pokud nedá dítě k adopci) Držím palce.