Dobrý den Mám několik otázek,které mě velice trápí.Žijiji se svou ženou 20 let,mame děti 15 a 5 let.Myslím,že nějaké zasední problémy jsme nikdy neměli.Můžu za sebe řici,že ji velice miluji a nikdy bych ji jakkoliv neublížil.Mám celkem náročnou práci hlavně po psychické strance a tak se dost často stává,že jsem doma podrážděný,vzteklý a nepříjemný.Několikrát jsem byl na to upozorňován,ale zřejmě jsem to bral na lehkou váhu.Zastával jsem ten názor,že když nechodím po hospodách a netahám se s kamarády,a umím rodinu finančně zabezspečit,jsem ten nejlepší manžel a otec.Proto jsem ženě nekolikrat ztropil velikou scénu,když si chtěla jít po práci s kamarádkami na chvíli sednout a poklábosit,a odreagovat se trochu od toho stereotypu,jako vaření,domácnost,děti.Podotýkám,že je opravdu na spoustu věcí sama,protože jsem zhruba 44 dny v týdnu mimo domov.Nebo jsem ji nechtěl pustit na firemní večírek s odůvodněním,ze ja taky nikam nechodím.Naposledy mi řekla,že to co dělám že už není normální,že žádná jiná kolegyně v práci takové problemy nemá,a že pokud to nezměním tak že vážně bude uvažovat o rozchodu.Jěště chci dodat,že abych takto žarlil nemam žáden důvod.Vždycky jsme si byli věrni.Došlo to tak daleko ž jsem po ní chtěl její heslo na mobil,facebok a email.Toto samozřejmě odmítla,že i když jsme manželé tak to musí mít nějaké meze,a opět nastalo období častých konfliktů.minulý tyden se mi podařilo dostat na její facebok přišel jsem na to že si chatuje s mým dobrým kamarádem.Všechno to vyznělo tak,že to trvá asi3 týdny,a spíše se jen svěřovala o svém trápení.Samozřejmě tam proběhly i náznaky nějakého flirtování.Až ted jsem ale pochopil ja ké jsem ji asi dělal ze života peklo.Ona to chaatování ukončila,on to pochopil.s tím ,že to stejně bral jenom jako psaní a ja přišel na to,že se musím změnit nebo o ní opravdu příjdu.A tak se ptám ,jsou její požadavky oprávněné a mé zákazy nesmyslné?Opravdu jsem si to zasloužil?Moc ji miluji a nechci o ní přijít.Děkuji

Milý Pavle, pokud Vám dochází a dojde neadekvátnost vašeho počínání, budete jeden z těch, kteří projdou důležitou změnou za "hezčí" partnerství. Když jsem četla "Zastával jsem ten názor,že když nechodím po hospodách a netahám se s kamarády,a umím rodinu finančně zabezspečit,jsem ten nejlepší manžel a otec." – vzpomněla jsem si na mnoho vašich kolegů, kteří mne přivádějí v úžas… Být skvělý manžel a otec zahrnuje o mnoho více, především v dělání příjemna a pohody a spolupráci. Manželství není o vlastnění druhého, pokud ano, je to destrukce lásky. Svoboda, spolupráce a úcta, jsou hodnoty, které vnesete do manželství a do jeho obnovy. Díky za tu práci :).