anonym Personál zeptal se před 13 roky
jeden kámoš s jakym sem dřív vycházel tak nemůže hodit za hlavu to že už prostě nemám zájem se s nim bavit protože už sem si našel jinýho kámoše s kterym si hodně rozumim tak si chci prostě užívat života s tim novym kámošem a na minulost uplně zapomenout jenže on mi nedá pokoj a furt mě otravuje a chce něco řešit tak jak se ho mám zbavit?

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Kuba a Petr? Kluci – nerozumím ani jednomu… říká se, že holky nezvládnou kamarádění ve třech… Milenectví ve třech lidé zatím moc nezvládají, ale lásku bratrskou? Samozřejmě je od Kuby nemoudré, aby se ti vnucoval, ale od tebe je nemoudré chtít zapomenout minulost a gumovat lidi… Umíš se si představit bolest člověka, pro kterého jsi byl důležitý, měl tě rád? Zkus si to představit, že ty jsi on. Nějak málo porozumění je v tom vašem příběhu. Kamarádství není vlastnění – to zas pro Kubu… Kluci, dejte vědět, jak to zvládnete.