Chtěl bych si najít nějakou holku na dlouhý a příjemný vztah ale z kamarádek si vybírat moc nechci aby se přátelství nezkazilo. Jak na to?

Milý Jene, tento dotaz mi vyvolal úsměv na rtech, věčné téma a nekonečně mnoho řešení a zkoušení … co k tomu dodat, v… Je to na několik podotázek. Na první podotázku najdete odpověď zde: http://www.rovena.info/jak-se-seznamit.html … dalším tématem je, co je pro Vás důležité, jak si předstvujete dotyčnou? Co ji nabízíte? V počáteční fázi doporučuji sledovat důležitá kriteria – i to, jak se chová k vám, ke kamarádům… Ohledně fází vztahu doporučuji pročíst si třeba eneagram partnerského vztahu. Na co si dát pozor zpracoval dobře Plzák: Klíč k výběru partnera. A nezapomeňte, že někdy se z kamarádství může vyvinout pěkný partnerský vztah – samozřejmě, je nutné, aby začala fungovat chemie – bez ní to nejde… Přeji vše dobré.