Starší dotaz #274

anonym Personál zeptal se před 14 roky

Dobrý den, mám syna na VŠ v prvním ročníku. První semestr zvládnul úplně bez problémů (co se potřeboval naučit, tak se naučil)s výborným prospěchem. Obrat nastal ve druhém semestru. Říká, že se nemůže soustředit a nic mu "neleze" do hlavy. Je z toho nervózní, ráno už nemůže ani dospat, protože má strach, že se to nestihne naučit, přemýšlí i nad úplně jasnými věcmi. Začínám mít strach, aby se z toho nezbláznil.

1 Odpovědi
Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky

Změna tělesné hmotnosti po některých antipsychotikách u někoho nastává a není příliš ovlivnitelná zdravým životním stylem…Můžete požádat lékaře o vyzkoušení jiných léků, na které nebudete třeba takto reagovat. V případě, že tento lék vám byl předepsán na depresi, doporučuji přejít na antidepresiva – vnímáte-li hlasy apod. je třeba užívat antipsychotika.

Potřebujete více pomoci?

Po internetu poskytuji všeobecné informace. Při osobní konzultaci jsou informace k Vaší osobě zcela konkrétní. Potřebujete-li dohovořit osobní konzultaci nebo online konzultaci s psychologem, neváhejte mne kontaktovat.


Vlastní dotaz

Vlastní dotaz můžete položit v mé online poradně. Přečtěte si přečtěte pár bodů, co tam uvádím ... ať máme podobná očekávání. Pokud chcete odpověď nebo konzultaci na míru, neváhejte mne kontaktovat.