Mám kamarádku. Vlastně ona se o mě vůbec nezajímá a mluví jen o sobě .. no a já se s ní bavím vlastně hlavně protože se semnou nikdo jiný neaví. Ale není to vždycky jen o ní..máme jakoby normální "vztah" ale někdy to vážně přehání. Potom je tady ještě moje máma. Říká o mě, že jsem blbá a nedokáže mě pochopit, protože jsem nesoustředěná na učení a nevydržím u toho. Často říká ať vypadnu k tátovi, protože naši jsou rozvedeni. Znovu se vdala. Má dítě a já mám pocit, že jsem až někde dole v jejím žebříčku. Mám strach, aby se to nestalo i u tatky. Trpím hodně depresami, jsem paranoidní, jsem nesoustředěná a přemýšlím nad sebevraždou nebo útěkem z domova? Nemám třeba nějakou psychickou nemoc? Já..myslím, že už to tady pomalu nezvládám a někdy mi připadá, že moje hlava přetejká a prostě to nezvládnu. Nezvládnu žádný nadávky a tak. Je pro mě důležitá vaše odpověd. Děkuji.

Milá Dominiko, někdy je život náročnej a bolí. Nezbývá nic jiného, než to nevzdat, věřit si, dělat si hezkej život sama… věřit si, že dokážeš to, co si přeješ. Doporučuju přemýšlet o sobě a o tom, co chceš udělat, co ti to přinese… Hledej konstruktivní řešení… Kamarádce můžeš říci, že by sis přála, aby ji zajímaly i tvoje starosti. Že ji ráda vyslechneš, od toho jsi kamarádka, ale chtěla bys aby ona tebe taky vyslechla. Můžeš vyhledat psychitara a brát antidepresíva, doporučuji však kombinovat se spoluprací s psychoterapeutem a číst moudré knihy… S tátou si o situaci doma určitě promluv… A dej vědět, jak vše vyřídíš. :)