anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, Užívám lék zyprexa, ale bohužel po něm dost přibírám na váze. Mám ho teprv tři týdny a přibrala jsem asi 7 kg. Dá se proti tomuto přibírání nějak bránit? Postačí zdravá strava a sport, nebo toto přibírání není způsobeno vlivem jídla a pohybu? Děkuji mockrát

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Jajo, termín objednání na júl je opravdu pozde – porozhlédněte se v okolí, zda tam nenajdete jiného profesionála např. se soukromou praxí, který nabídne bližší termín (Bylo by vhodné do té poradny zajít spolu). Chápu, že narušení intimity partnerem vás zabolelo, ale přetrvávající stavy úzkosti a sebevražedné myšlenky nejsou adekvátní reakcí. Patrně tato situace poukázala na nějakou vaši hlubokou nejistotu…tomu bude třeba se věnovat. A jedna obecná rada: dívejme se na to co je – partner je s vámi a dokonce slíbil, že intimitu s bývalou přítelkyní zruší. Držím palce a přeji vše dobré.