anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den, je mi 30 let a jsem 3 roky vdaná. V poslední době čím dál častěji jsem na manžela zlá, ubližuju mu, mám pocit že mně zkrátka leze na nervy. Nevím, proč to dělám, vím že to přeháním a pak mám výčitky….Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Klárko, jsem ráda, že své jednání reflektujete… a najdete cestu, jak tuto destruktivitu přerušit. Taky nevím proč… Zkuste si vnitřně poctivě odpovědět otázky, za co se na něj zlobíte, jaké jsou vaše city k němu… Pokud se skutečně nemůžete smířit s nějakou složkou osobnosti manžela, pak bude lépe, jít od sebe než si dělat v životě nepříjemno… Můžete také zjistit, jakou vaši část to dráždí a zda to není výzva s touto vaší částí psychiky pracovat. Při osobní konzltaci by téma bylo odhaleno přesněji…:) Přeji vše dobré.