anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobry den pani doktorko. Jsem v bezvychodne situaci. Muj manzel (12let spolu) ma od leta 2011 paraelni vztah s jinou zenou. Nejprve byli jen pratele, pak to sklouzlo i na milenecky vztah. Vim vsechny detaily, s milenkou jsme si pohovorila uz i osobne. Ja na to prisla v rijnu 2011, ze ma "kamaradku" jak on rikal, kterou potrebuje k plneni prac,povinnosti. To jen aby se vymluvil na pozdni prichody domu. Pak zacali i nocni a ranni prichody domu. Pred mesicem jsem ho odhalila uplne a on mi slibil, ze se mi vyjadri do mesice, ze musi celou vec vyresit. Nic neresi a s milenkou dal jezdi na vylety a o rodinu se stara, jen ze musi vyzvednout syna,atd. Rikal mi jen, ze se nemam bat,ze mi neublizi a same takove hloupe reci. Prosila jsem je oba s milenkou, at spolu ziji, ale manzel k ni nechce odejit. Nicmene jeho nocni vylety trvaji a ja se pomalu po mesici zacinam hroutit a syn to jiz take pocitil. Vcera nedokazal ani pochopit,ze 2vztahy najednou nemuze mit a ze ani jeho milenka jiste o takovy vztah nestoji. Na to konto se jen usmiva a usmiva. Prijde mi, ze on by potreboval psych.pomoc, ze je asi nemocny. Psychicky me to ubiji. Co mam podle vas delat a jak se chovat?? Dekuji za odpoved.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Kulindo, život v trojúhelníků je náročný dříve nebo později pro všechny zúčastněné. Psychickou podporu, necht vyhledává ten, který se cítí v nepohodě… KOnzultaci může vyhledat i pár či všichni zúčastnění. Nezapomente, že i vy jste aktivní vrchol trojúhelníku… MOžné je vše, záleží, jak si to všichni z. uspořádají – někdy je rychlé řešení prima, jindy nemusí být nejvhodnější. Komunikovat, chápat, poznávat, porozumět, navrhovat, jednat… Pečujte o své duševní zdraví a psychickou rovnováhu. Přeji vše dobré.