dobry den s manželem sme spolu 12let,je hodny na me i na 2 děti,al euz od počatku si tak nejak dělal co chtěl,bud chodim po zabavach a bylo mu jedno ze jsem doma tehotná,s porodníma polestma nebo neocnyma detma.od počatku byval dlouho v praci a ja na deti byla a sama,zvykla sem si žit si život a volny čas s detma.pak zacal podnikat,neustale sme řešili penize a čas ktery nam opet nevenoval i kdyz sem zadala aspon o jodinovou prochazku..a dluhy zacli narustat.neustale mi lhal i kdyz s casti me chtel asi chranit abych se nestresovala,ale je to absolutně nespolehlivy clovek at v malickostech tak v zasadnich věcech a ja postupně behem let začla rezignovat a neřešit,nž sem potkala jinyho mužskyho a byla sem zase jako v pochadce a mimo realitu.milenec po 3 mesicich vysel na povrch a mi se s milencem po domluve rozesli,ale doma nastalo neskutečny peklo a kolotoč manželových výčitek,odchodu,telefonátů,příchodu,a me se znechucuju cim dal vic..a nevim jak to vyřesit,najednou s nami jde ven,najednou doma pomaha,a prej se snaži jako idiot a ja nic,nejak už nemužu prijimat jeho pozornost a zajem asi sem hlopa ale nejde to.momentalne todle vse snasim jen kvuli nasim vema detem ktere ho miluji a on je..kdyby slo o me chtela vych aby odesel a ja mela konecne pokoj.

Milá Luci, smutné to psaní, chápu Vaše pocity… Projděme spolu možnosti, které máte – sama si k tomu napište výhody a nevýhody ve všech oblastech… možnost č.1.: Zůstat a být neštastná – nemusíte nic měnit možnost č.2.: Zůstat a být spokojená/štastná – ptejte se, co pro to můžete udělat vy a jak – doporučuji spolupráci s psychologem – jak individuální tak partnerskou mmj. třeba v závěru postupně dojdete k tomu, že to skutečně nejde a v klidu se rozejdete… možnost č.3.: Odejít a přijmout všechny rizika a následky, které s tím souvisí… Pokud budete chtít projít všechny možnosti podrobně, individuálně nebo s manželem, můžete se samozřejmě obrátit. přeji vše dobré.