anonym Personál zeptal se před 13 roky
po pár týdnech znovu píšu, sebevražedný sklony mě opustily s nějakejma lidma si hold nerozumim začal sem mít úspěchy s brigádou kde mě to začlo bavit atd. a jinak tamten bejvalej nejlepší kámoš tak jen ho vidim tak sem nasranej a naposled co sem se s nim viděl tak to sem do něj strkal, fláknul sem s nim o auto, o zeď, škubal mu hlavou za vlasy a chytil sem ho pod krkem a on mi ten ubožák ani nedokázal jednu napálit ani do mě nestrčí, prej že má důvod mě ignorovat ale proč ten důvod teda neni i pro to aby mi jednu natáhnul? chápete to??

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milý Kubo, jsem ráda, že jsi se ozval a dal vědět, jak se ti daří. Ptáš se mne, jestli to chápu – to, že na tvoji agresi neodpověděl agresí? Moudrej to kluk :) . Kubo, že ode mne nečekáš, že tě pochválím za tvoje agresivní napadání člověka? Kubo, prosím tě, kvůli tobě, kvůli exmámošovi, kvůli míru ve světě, kvůli mně – odpusť mu… přijmi tu bolest, kterou ti způsobil, uneseš a uzdravíš… On od tebe takhle přijal fyzickou bolest… Držím palce…