anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den.Je mi čtrnáct a mám takový problém, proto nejspíš píšu.. Připadám si velmi ošklivá a hloupá, ostatní mi nevěří, že si to vůbec můžu myslet-mám samé jedničky a oni si nemyslí, že jsem škaredá, ale já to mám tak "zabudované" v sobě a nikomu to nevěřím.Čekají mě prijimacky a vůbec nevěřím, že bych to mohla zvládnout.Mám hodně nízké sebevědomí. Už tak min. rok jsem opravdu smutná.Z ničeho nemám radost, téměř každý večer pláču a často přemýšlím o sebevraždě.Tam uvnitř ale vím, že bych to neudělala.Hlavně kvůli mamce,je mi jasné, že by ji to zničilo. Jenže jsem pořád nešťastná a opravdu nevím, co mám dělat.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá El, čeká tě dost práce na sobě… věřím, že se pro ni rozhodneš a budeš na sobě pracovat at sama nebo s knihou nebo i s psychologem. Věřím, že začneš a vytrváš… Najdi knihu Miluj svůj život, sedni si před zrcadlo a zkamarádi se… Nauč se mít ráda, přesně taková, jaká jsi… Můžeš se i objednat, můžeš si nalézt více o EFT – terapii … cest je mnoho, věřím, že vztah k sobě uděláš láskyplný… držím palce.