anonym Personál zeptal se před 13 roky
Ahoj jmenuju se Markéta je mi 16 let s atusuji na SŠ… o prázdniny mi zemřel otec a místo alimentů dostává matka siročí důchod , ze kterýho mi nedává ani korunu a to mám jestě sestru takže jí chodí na každou 4.466 přitom pracuje a má i přítele. Když jí řeknu o nějaké peníze třeba na oblečení,kosmetiku a td. nedá mi ani korunu jestě mi vyčte že mám drahý autobus do skoly..,který stojí (24,- Kč) ve skole kolikrát ani nejím a nepiju ,když mi dá přesně na autobus , proto je pro mě utrpění když mám do 4 hodin. Kupuje si sama soba kosmetiky má hafo a furt si chodí s kamarádkama na kafíčka.. Strasně lže a nejvíc mě ste to že když řekne udělej tohle nebo tamto jdu a udělám to a ona vsude říká jak nic nedělám, jak nám vsechno kupuje… přitom na barvu na vlasy sem si setřila ze svačin , jestě mám zdravotní problémy. Mám teploty a bolesti hlavy a nehodlá to řesit. Sem bez pěněz… ted se snažím si najít nějakou brigádu. Nevím co budu dělat už mě to nebaví asi od nich uteču,ale není kam.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Markétko, můžeš mi napsat na email – nejlepší by bylo, kdybys mi napsala telefon, abychom probrali co dál co nejkonkrétněji – napadá mne několik variant, ale neznám všechny okolnosti… Na tvé straně by měla být sociálka – oddělení péče o děti na městském úřadě. Není snadné rozkrýt matčino lhářství. Můžeš se obrátit na některou paní učitelku (teoreticky na třídní či na výchovnou poradkyni nebo metodičku primární prevence). Máš funkční prarodiče? Držím palce.