anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den ………….mám 7 dní zpoždění menzesu a zajímalo by mě, jestli je možné ,že jsem v jiném stavu i když těhotenský test byl negativní?Jinak menzes mám každý měsíc pravidelně po 24 dnech.Lenty

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá B., obtížně se radí, chybí několik podstatných detailů ve vašem příběhu. Obecně tedy: 1. vyčítat něco, co bylo a je pryč je nevhodné. 2. mít dítě, když sama jste ještě nevyktročila do samostatnosti nejen ekonomické, ale ani psychické, není optimální 3. je pro vás dobrý partner, který si vás neváží a najevo, že jste hloupá? 4. na kolik procent jste si jista tím, že partner má vztah k drogám takový, že neohrozí jeho fungování v rodině? 5. prožít si samostatnost a stát na vlastních nohách může být velmi dobrý a rozhodující krok.