anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý večer, jsem již 20 let vdaná, ale už se v manželství necítím dobře,chtěla bych více volnosti.. manžel si mě ani moc nevšímá.. mám požádat o rozvod nebo tomu dát ještě čas? Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Jolanko, nechcete tu zásadní odpověď pro Váš život, že ;)? Spíše doporučuji, abyste našla odpověď pro sebe a v sobě, ujasnit si, co která varianta přináší, kdo jste a jaké je vaše manželství. Čas sám o sobě mnoho nevyřeší – ale můžete a doporučuji s manželem mluvit, co cítíte, co prožíváte a co on na to… Volnost? Co přesně potřebujete? Co je vaše vnitřní záležitost? Když budete chtít, můžete se objednat sama či s manželem.