anonym Personál zeptal se před 13 roky
Mému manželovi asi přeskočilo Jsme spolu 20let v manželství,řekla bych běžné,toleratní a vcelku spokojené. No a asi před 2 lety to začalo…Když se opije (tak max.4-5 do roka),začne si vymýšlet,že jsem mu zahla,že to už dlouho nosí v sobě a vyloženě mě deptá tak dlouho,dokud neusne.Jeho hláška…… Mám důkazy(žádné pochopitelně mít nemůže) už mě leze krkem. V jedné opilosti jsem mu zahla s jedním(nikdy ale neřekne s kým ),podruhé s několika,po třetí snad s celou vesnicí Nikdy jsem mu nezahla,nemyslím ani ,že bych mu k žárlení dala důvod. Ve střízlivém stavu se pochopitelně o tom bavit nechce. Já už jsem z toho fakt nervy,už se i bojím ,jít si třeba někam s manželem sednout,protože si představím,jak ta noc opět skončí To deptání je o dost horší,ale nechci to sem vše vypisovat,ale fakt se nikdy takhle nechoval. Přeskočilo mu ,nebo co se to s ním děje?

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Veru, je třeba s ním komunikovat o tom, co mi píšete…. že nemáte chut s ním někam jít, pokud bude pít… můžete mu to třeba nahrát na video a pustit… Pro zajímavost se můžete podívat na téma žárlivost sem: http://www.rovena.info/zarlivost-a-jak-ji-lecit.html ,ale skutečně bych Vám nepřála, aby to řešil i ve střízlivosti. Patrně však někde v podvědomí tento problém neřešený má… a měl by o něm vědět … Přeji vše dobré.