anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den, měla bych dotaz ohledně svého táty. Je mu 57 let a odešel z práce kvůli špatné situaci ve firmě. Nyní je doma a shání, ale nedaří se mu. Všude jen chtějí dotazník a pak už žádná odezva nebo jen negativní…(tak to dnes bývá,zvlášť když má někdo blíž k důchodu) Horší je, že začíná být na tom špatně psychicky, skoro se nebaví, nesměje se jako dřív a hlavně se hrozně bojí pokaždé když čte nějaky inzerát na práci, že ,,to,, nebude moct z nějakého důvodu dělat, že něco neumí atd. Říká taky, že dost zapomíná, málo si pamatuje…

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Pavli, máte pravdu s tím, co píšete v závorce. Kapitalismus a neviditelná ruka trhu nezahrnuje solidaritu. Bohužel nevím, co pro Vás mohu udělat. Tátovi bych poradila: a) neklesat na duchu a na každé etapě vidět to dobré – přijmout to, že je v pořádku i to, že nemá práci, že je součástí rodiny, která funguje… že funguje podpora v nezaměstnanosti a sociální dávky… a on se může věnovat jiným věcem… b) z této pozice hledat třeba brigády… nevím, co umí…at v profesi či v soukromí c) zvážit, co je ochoten se naučit… je málo řemeslníků… Držím palce.