anonym Personál zeptal se před 13 roky
Prosím o radu. Pár měsíců po svatbě jsem od manžela odešla, budeme se rozvádět, jsem na zhroucení. Vůbec mě nepřijal do svého života. Jede si dle svého jak žil dosud, já mu to vyčítám, což je jasné nikam nevede. Poté, co jsme se ošklivě při jedné hádce uráželi jsem odešla, písemně jsme se dohodli na rozvodu. Týden se neozval a já vůbec netuším co dál. Chtěla bych to ještě zkusit zachránit, ale nevím jak. V afektu jsme na sebe byli často zlí a bojím se, že je to mezi námi už moc rozbité. Někdo mi radí za ním jít, někdo věnovat se sobě a dát tomu čas. Nevím. děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Čekanko, již podle přezdívky říkáte, jak se cítíte. Být ve stavu čekání – to je odloženej život a to je škoda. Patrně od života chcete něco jiného než Vám muž je schopen dát.Výčitky vedou jen k další destrukci. Na mne to skutečně působí tak, že rozvod je cesta. Chápu, že je to pro Vás bolestné, věřím Vám, že to zvládnete a v životě prožijete to, co si přejete. Pokud budete chtít, můžete se zastavit pro podrobnější rozbor do poradny rovena.info/manzelska-poradna-praha-nymburk.html , i pro http://www.rovena.info/lecebna-meditace-cesta-k-osobni-sile.html Přeji vše dobré.