anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den, potřebuji poradit ohledně manželství.Před 8 měsíci odešel manžel ke své milence.Žili spolu cca měsíc a pul potom to skončilo.My jsme v podstatě v manžel. nemeli problemy,ani jsme se nehádali,spíš přestával komunikovat a byl celé dny v práci,ja po něm chtěla jen aby se aspon občas věnoval mě a dětem,ale ne nějakyma hádkama,vždy tak mezi řečí.Bydli u mamin.je sám.On sám říká,že přemýšli o našem vztahu,vždy mi říkal,že něco zlého je k něčemu dobre,měli jsme i společ.zájmy,když si našel milen.postupně mě začal odstrkovat a hledat chyby na mě,hlavně si vymyšlel nepravdivé věci a všichni mu to věřili,jen ja jsem o ničem nevěděla,ale to tak asi bývá.Ja mu odpustila,přeji si aby se vratil,zároven se i bojím,když se ho zeptam na něco ohledně nas třeba jak to bude dál tak se rozbrečí.Jsme z této situace zničení oba.Pořad mame spolu sex,i když žil sni,ja to nechápu kdyby mě nechtěl nebo nemohl vystát,tak se mnou nemohl spát,ja začínám mít pocit,že mě jenom využíva.nedávám mu ultimata,ale ted začinám mít pocit že je to třeba vyřešit,nebo se utrapime,tehdy si vzal jen pár věci na sebe,jinač tady všechno nechal,rozvadět se nechce.Prosím,co mi poradite jak se mám zachovat,je jinač strašně hodny ja mu chci dát ještě šanci on neví,já mam pocit,že je strašně zmatený,navštívit poradnu odmítá,přijde mi,že se stydi. Děkuji za Váš názor

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Kaji, to je tedy chlap:( – co neví – to je choroba zdravé mužnosti… Chápu vaše rozpaky – taky bych nechápala… Když neví on, holt budete muset vědět vy, že nestojíte o muže, který neví… Kdyby on chtěl sbírat svoji mužnost, dám mu doporučení na Jana Bílého http://www.konstelace.info/muzi.html nebo na kolegu Josefa Hejnaka… Podle toho, co píšete, si takové chování nezasloužíte, jste rovná, milující žena a on ? … se stydí – no to je skutečně velmi mužné a sexy ;). On neví, jestli chce stát při mámě svých dětí, se kterou se stále miluje… – fakt borec… … že ho pozdravuju…