anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den mám problem v rodině.mám nevlastní mámu,a když jí se vším pomůžu a chci jít ven tak ona řekne že ne a mam i problémy s tím že se často hádáme kvůli každé blbosti.Mám strach že mě jednou napadne to,že se zabiju poraďte mi prosím co mám dělat :(

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Vero, lidi se hádají i s vlástní mámou a nezabíjejí se kvůli tomu… Důvěřuj sobě, že pro sebe vždy uděláš to nejlepší, co prospívá tvému životu. Přečti si knihu Miluj svůj život. Řekni ji, jak moc tě mrzí, že to mezi vámi je takové a že si s tím nevíš rady a že tě napadlo, že byste mohli zajít za někým, kdo by vám mohl pomoci. Držím palce a dej vědět.