anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den, měla jsem hodně kamarádek, ale ztrácím jednu za druhou a nevím proč…Jsem taková dobračka, vše dám každému zadarmo, s nikým se nechci hádat, protože se bojím, že bych pak kamarádku ZTRATILA..Také ráda rozebírám problémy a jsem negativně založená. Nevím, co s tím, nikdo mi nevolá, nikoho nezajímá, jak se mám…co dělám…děkuji za odpověd

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Věro, nevím… stává se, že někteří odcházejí… že lidé mají mnoho svých radostí a poviností, že některé kontakty se vytrácí…nemusí to být proto, že děláte něco špatně… můžete se připomenout i vy… podle toho, co vidím, je dost lidí, kteří zažívají něco podobného… dívejte se kolem sebe, věřím, že najdete lidi, kteří se cítí podobně a rádi s vámi budou sdílet čas… Taky se těch kamarádek můžete zeptat, co jim vadí… Obecně Vám jen připomenu to, co víte: lidi mají rádi lidi veselé, optimistické, otevřené, dobře smýšlející o lidech… Doporučuji pracovat na svém nastavení myšlenek…k sobě, ke světu…