Dobrý den mám problém.Můj přitel si ho honí při pornu koukáním na jiný holky.Mě to strašně bolí.Myslím si , že já mu nestačím a , že se musí uspokojovat koukáním na jiné a beru to jako podvod.Pokaždý to nechá v historii na pc a já jdu automaticky do koše a pokaždý tam najdu papírek od … Už několikrát jsem mu odpustila ale naposledy co to udělal jsem se začla hrozně mlátit do hlavy a trhat si vlasy.Dneska se to stalo znova a já si opařila horkou vodou nohu,trhala si vlasy a bouchala se do hlavy.V hlavě mám jen to , že mu já nestačím a nebo že nevím beru to jako podvod, už jsem z toho úplně vyřízená.Žijem spolu rok a půl a nikdy jsem si kvůli žádnýmu klukovi před nim neubližovala měla jsem sem moc ráda.A teď … ubližuju si naschvál nevím jestli se mám obědnat k psychologovi nebo jít rovnou někam na léčení.Prosím napište mi váš názor nemám nikoho komu bych se mohla svěřit.:(

Milá neznámá, když bereš osobně, co partner dělá – pak jsi na něm závislá více než je zdrávo. On onanunje jako mnoho jiných mužů a ty z toho máš pocit méněcenosti… Prosím tě, když bude mít autonehodu, nebo napíše knihu – jsi za to zodpovědná? Vřať se k sobě – k zrcadlu a zkus té holce v zrcadle vysvětlit, že ji máš ráda, že přeci kvůli tomu, co dělá partner se nezblázní – nechť partner dělá co potřebuje… a sobě přej totéž. Své srdíčko (tam kde bolí) začni jemně hladit a zahřívat a dovol mu pouštět bolest – řekni mu, že ho máš ráda a že ho chráníš. Pokud bys v sebepoškozování pokračovala, objednej se. Přeji vše dobré.