anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den, je mi 33 let. Pracuji a dálkově studuji. Protože mám velké pracovní vytížení a po večerech studuji, navíc řeším hodně záležitostí, které se snad již do konce tohoto kalendářního roku vyřeší, nemám partnera, přiznám se, že na něho ani teď nemám čas. Co však vnímám za vážný problém je sledování erotických filmů nebo porna a přiznám se, že je problém si poručit a skončit s tím. Chci si poručit,že se budu věnovat studiu, ovšem nejde to. Problémy s alkoholem ani drogami nemám, ani jinou závislost. Poraďte mi prosím, jak se toho mám zbavit. Předem Vám děkuji za odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Anonymko33, vaše chování vykazuje znaky psychické závislosti a tak je třeba k sobě přistuopvat. Stálo by za to dešifrovat míru závislosti na sex. vzrušení a na pouštění filmů…. Obecná rada – odabstinovat – zrušit přístroj na přehrávání, zablokovat stránky se slovem sex… detoxikace bolí – s tím je třeba počítat. Spíše než na jednoduchou radu to vidím na osobní konzultaci, kde se můžeme věnovat konkrétním myšlenkám a pocitům – z toho se skládá svět psychiky. Přeji vše dobré.