Dobrý den, Prosím o radu.Mám odpor k jídlu ale někdy bych snědla snad všechno.Občas beru projímadla,mám desný strach , že přiberu , ale podle BMI testu jsem v optimální váze vzhledem věku(14 let). Nemám se komu sveřit,také mě trápí , že muj otec mě a mamku opustil(jsou rozvedeni od mých 6ti let) ,mamku mlátil,..už byl 5krát(min), ve vezení a mě nedávno šikanovala jedna o 7 let starší holka myslíte , že to může byt nejak spojeno s tím mojím jídlem? Nikdy jsem nebyla tlustá , ale ani hubená ve tříde jsou všechny holky tak dokonale hubený a na 1.stupni ZŠ se mi , ale posmívali ,že jsem tlustá.Myslíte , že mám anorexii?

Milá Markétko, máš nevyrovnaný vztah k sobě a ke svému tělu. V řeči klinické by bylo možné ti dát diagnozu začínající porucha příjmu potravy nevyhraněná (anorexie, bulimie) Důležitější než diagnoza je srovnat vztah k sobě a svému tělu. Prosím tě, udělej to – není nic důležitějšího než pečovat o sebe – tělo je chrámem duše a může nám dobře sloužit, když ho máme rádi a vážíme si ho. To všechno, co jsi napsala může souviset s vlastní nesebeláskou. I tady mluvím o tom, jak na vztah ke svýmu tělu rovena.info/psycholog-psychoterapeut-v-televizi-ve-vsechnoparty.html Sobě odpust vše, co ti přijde na mysl, že je s tebou špatně …jsi v pořádku a přeješ si vše dobré v lásce… (a odpust i druhým, kteří ti ublížili) A kniha Miluj svůj život tě může inspirovat. Dej vědět, jak jsi se do toho pustila.