anonym Personál zeptal se před 13 roky
Dobrý den, obracím se na Vás v naději , že mi pomůžete pochopit můj vztah. Rok a čtvrt mám přítele, je mu 36 let , mě 39let. Zpočátku jsem nechtěla do vzathu jít, protože přítel je mladší. Po krátké době jsme se do sebe zamilovali, ovšem od počátku mám výhrady vůči jeho povaze. Normálmě je spíše konzervativní, ale když něco vypije a zakouří si "trávu", je to úplně jiný , milý , upovídaný mladík, samá sranda. V toto stavu také rád obletuje slečny, já samozřejmě žárlím a potom mu to vyčtu. On mi tvrdí , že žárlím nesmyslně, že mě miluje, nebo se naštve a nemluví. Prvního půl roku mi to pořád opakoval, te´d už to postupně opadá-což je asi normální. Chtěl by rodinu, ale já si nejsem jistá, vzhledem k jeho povaze. Někdy se naštve a nemluví na mě, aniž bych něco udělala a ani se neomluví a druhý den se chová jako by se nic nestalo a ani to nevysvětlí. Netuším jak se k tomu mám postavit. Ještě musím říct, že mi zakazuje mého koníčka- psy. Dostal darem domek, který chceme opravit a žít v něm a on si nepřeje dalšího psa- jednoho mám. Já pracuju na zahradě a on vše bere automaticky, ale rozhodovat nemůžu, to pak říká "já to opravím" atd, což mi dost vadí. Moc prosím o radu, jak se k takovému Dr.Jekylu- Mr. Hydovi ,postavit a umět ten vztah ustát. Díky

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Íro, ve vašem vztahu hraje roli několik faktorů… Jedním z nich je vaše nedůvěra v sama sebe … nevím, jak moc to ovlivňuje Váš společný život… Kdyby bylo možné, doporučuji, abyste se s partnerem domluvili na společné spolupráci s manželským terapeutem…. Jinak sama pro sebe rozvíjejte sebelásku… i to by bylo užitečnější s psychoterapeutem, který umí pracovat s vnitřními obrazy, pocity … Kdybyste chtěli, samozřejmě se můžete obrátit na mne. Přeji vše dobré.