Dobrý den. Chtěla bych poradit jak často se vídat s přítelem. Jsem studentka 18 let. Mám jen jednu dobrou kamarádku,potom jen takové ty,co odcházejí a přicházejí..člověk jim toho moc neřekne,navíc bydlí daleko. S mojí nejlepší kamarádkou jsem se pohádala, taky nevím, jestli je to dobré. Ona podvedla svého dlouholetého přítele s mým kamarádem, se kterým jsem ji seznámila, když to udělala po prvé, řekla jsem ji, ať to po 2. neudělá, ale ona to přesto udělala. Má skvělého chlapa, tak jsem jí řekla, že na tohle nemám, nemůžu se před ním tvářit jakoby nic. Můj přítel pracuje od 7 do půl4 odpoledne. Nevím co teď dělat. Maminka mi zemřela, před 6ti lety, proto píši sem.. Nechci být pořád zavřená doma a jen čekat zda se přítel ozve, ještě když vím, že on má své kamarády a chce s nimi trávit čas beze mně. Bohužel nemám ani moc peněz abych chodila někam cvičit. Nerada trávím čas sama..Mám kamarády mužského pohlaví, ale ty mi přítel zakazuje, bojí se.. Jsem z toho už zoufalá, ještě k tomu bydlím na vesnici..S přítelem jsem již 2 roky tak nějak oficiálně, ale předtím jsme spolu tak rok flirtovali apod. Příteli je 24, mockrát děkuji..

Milá Lůco, 1.s kamarádkou se rozhádat kvůli tomu, že se vyspala s jiným, nepovažuju za optimální. Můžeš ji říct svůj názor i to, že máš velký problém tvářit se před kamarádem v tichosti a at ti to snad raději příště neříká, abys neměla mravní dilema – což chápu. Kamarádky tu jsou však od toho, aby nás chápaly a nesoudily ;) a maximálně láskyplně řekly, pokud jsou vyzvány, svůj názor. 2. tvůj přítel nemá právo ti zakazovat tvé kamarády – nedej si to! nestaň se, závislá na partnerovi – pracuj na sobě. 3. jak trávit volný čas? – snad tě něco baví – dělej to… uč se něco, rozvíjej své dovednosti, dělej něco hezkého pro jiné. 4. pohyb můžeme i bez peněz – kolo – běh 5. hledat brigádu? naučit se něco, po čem je poptávka? Luci, nedej se – rozvíjej se místo zoufání a dej vědět, jak to jde, co jsi vymyslela – nejlépe na email. Držím palce. A nestaň se, závislá na partnerovi.