Prosím,co mám dělat aby si mně lidi konečne všimli? Sem ve 3. ročníku na střední .V 1. to bylo celkem ok,jen seznamování,všichni jsme se bavili,byla jsem veselá ale pak se nejak začeli utvážet skupinky a ja zustala sama. Snažím se komunikovat ale je to prostě jen povrchně a štve mně že všichni si našli kamarády jen já jsem jen někdo s kým se mluví když nikdo jinej není…Skoušela jsem asi všechno,od zapájení se,veselostí,nápomoci,zajímavé obrázky (jsem na umělecký)ale nic.Taky dost bolí když nekoho skouším pozvat ven ale požád mají nejaké výmluvi.Pak sem je skoušela ignorovat taky ale to už jsem byla čistě jako vzduch….Pak mně napadají myšlenky vzít to z druhého konce…Napadla mně semevražda.Tedy jenom pokus o ní.Podžíznout si zápästí,možná si pobudnout několik týdnu na psychiatrii a pak zpátky do školy.co by lidi dělali pak…

Milá Maruš, jsi ve věku, kdy vztahy s vrstevníky jsou pro tebe důležité. Oceňuji aktivitu, kterou jsi chtěla rozvíjet kontakt. Chápu tvůj smutek -ale nechápu způsob demonstrativní sebevraždy. Víš, přemýšlím, proč to tak nejde. Napadá mne, že možná moc tlačíš, že je z tebe znát tendence věšet se a být závislá na lidech… nevím, neviděla jsem tě v kolektivu. Zkus sebrat odvahu a ptát se lidí za vhodné atmosféry, proč tomu tak je, ale raději doporučuji, zajít za psycholožkou a probrat postup… Taky můžeš hledat vztahy mimo třídu… Držím palce.