anonym Personál zeptal se před 13 roky
dobry den,moj problem suvisi s tym že som asi velmi precitlivena a všetko chcem mat v 100% stave.Som matkou doch deti.Je medzi nimi 9 ročny vekovy rozdiel,kym u toho mladšieho bojujem s jeho vzdorovitostou,starši ma vytača svojou pubertou.Na deti som vela krat sama, manžel pracuje v zahraniči a pride raz za dva mesiace na tyžden domou.Som velmi nervozna a často kričim po detoch,zda sa ako by ma nikto nepočuval,ale vždy to nejak prešlo.Ale stalo sa mi že mi na dvere zazvonil sused aby sme sa stišili a ine škarede reči vyslovil a na moje ospravedlnenie sa mi otočil chrbtom.Pripadala som si ako najhoršia osoba na svete ,nemožem ani spavat,stale na to myslim.Nikomu som nikdy neubližila,ku každemu sa spravam uctivo a zrazu vyzeram ako blazon,niekedy si aj tak pripadam.Su to susedia ktory možu robit čo chcu ale pre inych to neplati,ked som došla po cisarskom reze domov s babatkom ,tak som ho bola prosit aby aspon hodinku nevrtal do muru že si chcem oddichnut,tak mi povedal že si može robit čo chce a vela krat sa do mna puštaju ,niekedy mi to pride že naozaj plati nemaš muža – nemáš pravdu.Velmi pekne ďakujem,ak ste si to aspon prečitali.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milá Siso, přečetla :)… a cítím, že byste potřebovala obejmout a pochovat… ….křík je v podstatě strach… dojděte si na sensuální, relaxační masáž celého těla… Dopřejte dětem, jejich "pubertální" a jiné hejble – hledte na ně s klidem, důstojností a vytrvalostí i důsledností – případně si dojděte na konzultaci k psychologovi, abyste probrali tato témata… – jak na to vnitřně, jak na tovnějškově… Sused je hulvát… a máte pravdu … že přestože je to je již jiné, než před staletími, sama žena je ohroženější… je tak vnímána, a často se cítí i oslabena… Přeji vše dobré.