Dobry den,mam skoro 40 rokov,ale pripadam si ako školáčka,ktorá sa musí skrývat. Ako slobodne dievča som bola fajčiarka,ale ked som sa vydala moj manžel mi to zatrhol zo dna na deň.Kupil mi náplaste proti fajčeniu a myslel že o tyžden budem nefajčiarka.Pre pokoj v rodine som to aj dokázala,ale prišli na svet deti,manžel postupil v práci a je stále mimo domu a ja som ostavala doma s mojimi starostami,s detmi.Nemam ani priatelku.ktorej možem verit ,nechodim nikam za zabavou a cely svoj čas trávim iba s detmi/12 rokov/.Nenachadzam ani pochopenie u najbliššich a tak som sa po čase k mojmu neduhu ale u mna vlastne jedinemu utočisku-fajčeniu vratila.Problem je v tom ,že sa musim skryvat a tajit to pred všetkymi.Niekedy mam sto chuti to prezradit ale tak sa toho obavam že mam aj nočne mory o tom ako ma manžel nachytal.Určite by to neprijal a tak mi neostava iba to tajit.Mam často vyčitky svedomia,som naozaj taky hrozny človek?Je to smutne,že prave cigareta mi nahradza to,čo ini maju vo svojich rodinaách,ale je to tak.Ďakujem,prajem Vam všetko dobre!

Milá Silvi, jak v závěru píšete – sama víte, že je to náhražka… já sama sobě bych toto nedovolila a řešila to jinak – učila si to dát sama… každý je člověk celistvý a pokud se cítí jinak, něco v psychice chybí, nefunguje. Není třeba se však na sebe zlobit, protože děláme pro sebe to nejlepší, co umíme…. Pokud jste se rozhodla kouřit, přeji Vám, abyste si to užila a nekouřila s výčitkami… nejste špatný člověk… jen neumíte zvládnout "stres" jinak. Když se to budete chtít naučit, najdete cestu… Přeji vše dobré.