anonym Personál zeptal se před 13 roky
prosím, o radu co dál…jsem dvacet let ženatý máme tři děti ve věku dvacet, osm a jeden rok poslední dítě bylo neplánované žena odmítla interupci mám téměř dva roky jiný vztah od rodiny jsem odešel před narozením třetího dítěte svoji přitelkyni miluju je to žena podle mých snů a představ štíhlá mohu si s ní o všem povídat ve společnosti jsem na ni pyšný,nechce se mnou ale žít…byl jsem důvodem rozpadu jejího manželství a její dvě děti,je jim dvacetjedna a osmnáct let mě nenávidí tak kvůli tomu…navíc jsem se dozvěděl…možná jsou to drby a přítelkyně to popřela…že dost bojovala o to aby se s ni její manžel nerozvedl…nejdříve jsem se nechtěl rozvádět protože rozvodem přijdu ročně o spoustu peněz na danových úlevách/manželka na mateřské a tři děti/ale teď se rozvést chci,máme rodinný domek a menší firmu,nějaké pojistky a spoření,a nějaké sumy na účtech chtěl jsem ženě nechat domek a sobě firmu že by to tak nějk bylo šul nul ale žena chce polovinu peněz ze společného majetku a podíly z budoucích zisků firmy chce koupit pro sebe a děti byt že to pro ni bude snažší že sama s dětmi domek se zahradou nechce…furt se jenom válela doma firma ji nezajímala…rozvést se chci…je nějaká šance že mně neoškube tak jak si to představuje…příkelkyni miluju nade všechno…co mám dělat aby se mnou chtěla žít..vím že mě taky miluje

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 13 roky
Milý Michale, nu karty jsou rozdány… jediné, co můžete, tak dělat rozhodnutí za sebe a nést přirozené následky. Jak se rozhodnou druzí, to ovlivnit nemůžete. Od dětí nenávist a řízení mámy je nerozumné, nerozumné je i to, že tomu přítelkyně podléhá, ale to neovlivníte…Proč se nerozvádí, nevíme… Vnímejte činy… Nejsem právník, ale pokud nemáte předmanželskou smlouvu, je majetek SJM… ohledně vyrovnání s firmou vám pomůže právník. Jste si jist, že přijímáte zodpovědnost za to, co jste doposud v životě žil? A jak fungujete jako táta? Přeji vše dobré.