Dobrý den, v práci zažívám šikanu, jsem z toho vyřízená, začaly mi problémy s častou bolestí zad, nohou, otoku nohou, pocit na zvracení, nechutenství, nervozita, zatuhlost svalstva atd. Problém je, že jinou práci jen tak nemůžu najít, bojím se, že nebudu schopná se zaučit na jinou práci, než jsem dělala a manžel teď marodí a nemůžu zůstat bez práce a tak do práce musim i když bych si radši podřezala žíly, nebo snědla hrst prášků, jen abych měla pádný důvod nebýt v práci, kde ani volno nedostanu, protože můj šéf je prostě starej a arogantní děda, co všechno zná a umí nejlíp a není schopný si najít záskok. Jsem ze všeho vyčerpaná, ani k lékaři nemůžu dojít, protože nevím, co a jak funguje, jestli se musím objednat, ke komu jít, jestli to bude něco stát a kolik…. jsem prostě bezradná, sedím doma a klepu se, že zítra musím zase do práce s tím člověkem. Jak se z tohodle mám vymotat?

Milá Páji, tohle budete muset rozmotat s někým u Vás. Jedno z řešení je a doporučuji ho, vzít si neschopenku na psychiatrii (nevím, odkud jste, proto nevím, jakého psychiatra doporučit. Obecně doporučuji psychiatra u psychiatrické léčebny, na poprvé to tam vysedíte bez objednání) Během té doby spolupracovat s psychoterapeutem – urovnání toho, co a jak, na regeneraci vnitřní síly… – pokud si vezmete jen neschopenku a léky a neuděláte ještě tu vědomou práci s psychikou, pořešíte situaci na nemnoho procent. Přeji vše dobré.