Dobrý den, jsem delší dobu značně psychicky labilní a nevyrovnaná. Všechno to začalo mým dálkovým studiem při práci, netušila jsem že mi to tolik naruší běžný život i vztah. Nedělám poslední rok nic jiného něž studium a práci, s partnerem se vídáme zřídka o rodině a přátelích už skoro nic nevím. V podstatě už nemám ani žádné koníčky a připadá mi že si pořád jen stěžuji. Ale já prostě nenacházím čas ani sílu na další činnosti, sotva se stíhám učit na zkoušky a nemám už ani náladu věnovat se ostatním věcem které jsem dříve milovala. Jak je možné že stačí jeden neúspěch a už bych nejradši všechno zahodila? Nikdy jsem taková nebyla, chtěla bych být jako dřív, štíhlá, sportovně založená, vždy řádně upravená se sebou spokojená žena, která vždy zvládla plno věcí najednou a ještě s úsměvem. Nevím si už ale rady co s tím, co s životem, jsem blázen? jsem nějaký psychicky narušený člověk? Co je toho příčinou a jak mohu znovu nabýt ztracenou radost ze života a sebedůvěru? tolik a plno dalších otázek si deno denně kladu ale ačkoliv mě nějaké řešení napadne, nepřemůžu se k žádnému nápravnému kroku. Mám navštívit psychologa který mi pomůže si to srovnat v hlavě a v srdci? nebo existují nějaké specializované poradny pro problémy tohoto typu? Žiju v neustálé nejistotě sama se sebou, s prací, svými schopnostmi, prosím vás o radu, jak z toho ven??? Děkuji předem za odpověď.

Milá Padzo, nikdo nejsme robot na baterky – ani vy – čas a energie nejsou nevyčerpatelné – syndrom vyhoření se vás týká – pohledejte – počtěte si o něm… Víte, ona psychologie je jedna – některé specializace mají svá opodstatnění, ale ve vašem případě bych spíše hledala někoho, kdo vám sedne… jsou to věci života… líbí se mi, že si to chcete srovnat v hlavě i v srdce – to je důležité. Pokud budete mít chuť, ráda vás potkám. https://rovena.info/kognitivne-emocni-revitalizace-psychiky-kerp.html Přeji vše dobré.