anonym Personál zeptal se před 12 roky
Zdravím vas. Neviem kde začať mam 8 ročny vzťah nikdy som nemal nejaku važnu krízu, snažim sa biť sam sebou, dobrym človekom. Priateľka si našla novu pracu snažil som sa jej byť oporou bola nervozna nesvoja hadali sme sa pomaly sme sa rozišli ona chcela už koniec ja nie potom som premyšlal nad jej slovami čo mi v dany večer povedala v tu chvilu som si to ani neuvedmila pytam sa sam seba nie sme spolu už len zo zvyku, kopec dalšich otazok, čo je zmyslom života najsť cestu života robiť to čo je spravne. Spoznal som aj inu ženu proste ked ju vidim a ona mna je tam niečo čo sa neda ani vyslovit to musite citit je to silne nespali sme ani spolu možno sa bozkavali maznali ona je vydata sice nežije s mužom tiež ma svoje starosti ako každy iny asi sme sa do seba zaľubili ona sa toho bojí lebo dosť trpela a už aj potom ked sme sa maznali mala vyčitky..ju to trapilo Moja priatelka mi už napisala meil že je koniec a tu noc si uvedomyla čo stratila nemal som to srdce ju odkopnuť ako handru lebo viem že ona si je mnou ista a vie že ma miluje…Ja jej teraz nedokažem to iste povedat boli ma to ked vydim ako sa snaži…mylism na obydve nechcel som ubližit nikomu predsa som ubližil všetkym 3 z vnutra ma to zožiera hlsdam odpovede u boha pytam sa ho prosim ho.. po 8 rokoch som bol na spovedi plakal som ako dieta..co je laska laska je obetovať sa pre niekoho druhého a nedívať sa na seba a na svoje potreby

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 12 roky
Milý Carli, cítím z Vašeho psaní vnitřní opravdovost, toho si cením… Když shrnu, co jsem pochopila a nepochopila: Přítelkyně Vás miluje, co cítíte k ní vy? Jak si umíte představit budoucnost? (láska, sex, spolupráce, něžnost, pochopení, úcta, životní styl a směr – jak to funguje?) Kamarádka vás přitahuje, jste zamilovaný a ona Vám nabízí co, kromě toho, že se bojí. K lásce strach nepatří – blokuje ji… Sebeobětování je dost zrádná myšlenka – obvykle přinese jen utrpení… Prosím Vás, jednejte tak, abyste byl v souladu mezi cítěním, myšlením a konáním – urovnat si to můžete ve spolupráci s psychologem. Přeji vše dobré.