Dobrý den, obracím se na Vás se svým velkým problémem ani nevím jestli se mi podaří ho co nejlíp popsat. S manželem nám to neklape on si teda myslí že je vše v pořádku, spí doslavo spí s naší 5letou dcerou v jedné posteli (teda s ní leží) a když chci aby malá spala s naším malým 2,5letým v pokojíčku vůbec to nechce přijmout, on spí s malou v ložnici v 1 posteli a já s malým v pokojíku on dole a já nad ním, je mi líto že je tam sám a malá spí s manželem tak jsem tam s ním. Od narození očividně má radši malou než syna. Teď jsem přišla s tím že se chci rozvést (mám šílekné křeče v žaludku jen když se mám vrátit domů a nevím co mě čeká, terorizuje mou rodinu a viní ji že je to jejich chyba že nám to neklape – ten teror už prostě nechci snášet) a on že mi malou nedá a že si necháme každý jedno dítě že já se chci rozvést.Já mu říkala že děti do toho zatahovat nechci a že si je může vzít kdy bude ctít pokud se domluvíme, citově začal děti vydírat. Co mám dělat. Potom všem si nemám ho proč vážit pro mě je to bezcitná bestie, malou si kupuje nemám peníze jak on (nic mi nedává žiju s mateřské) Co si o tom všem myslíte za 3 roky jsme spolu měli sex jen 3x, vůbec mu to nechybí. Mám pocit, že by se potřeboval léčit. Před 8 lety mu tragicky zahynuli oba rodiče a já mám pocit, že on si tu malou převtěluje do lásky k mamince byl na ni citově velmi opravdu velmi vázaný.

Milá Sandro, tvůj dotaz zahrnuje několik problémů (1. týraná kamarádka, 2. tvoje starost o ni, 3. váš vztah) Bylo by dobré, abys našla nějakého dospěláka, který vám pomůže řešit alespoň bod 1. a 2.. Nemohou to být tví rodiče? Může to být školní psycholog, výchovný poradce či jiný učitel – třeba i ředitel, který bude mít zájem. Bylo by vhodné informovat oddělení Péče o dítě při městském úřadu… Můžeš mi napsat na mejl nebo zavolat, abychom se dohovořily na konzultaci na Skypu či ICQ, kde bychom probraly podrobnosti, protože to není věc jednoduchá. Jsi dobrá kamarádka.