anonym Personál zeptal se před 12 roky
Dobrý den,mám problém ve vztahu,nevím dlouhodobě jak ho vyřešit.S přítelem jsem 4 a půl roku,máme téměř dvouletou dceru.Po porodu mé city zcela ochladly,za téměř 2 roky jsme spolu spali 4x,pokaždé hrůza.Dlouhodobě jsem nešťastná,frustrovaná,nebaví mě žít.Náš vztah od začátku nebyl to pravé ořechové,ale on byl hodný,spolehlivý,starší,rozumný,rodina mi ho schvalovala,ale myslím že jsem celou dobu šla proti sobě.Vše mi na něm teď vadí,nenávidím ho a sebe za to,že jsem to nechala dojít tak daleko a pořídila si rodinu s mužem kterého nemiluji,nepřitahuje mě,sex byl vždycky s ním takový divný,neuvolněný.Přesto se nedokážu odstěhovat,asi mám strach,že nenajdu muže tak oddaného jako je on.Taky kvůli dceři.Ale doma se většinou hádáme a urážíme,protože já s ním nedokážu spát.Nevím jak z toho ven.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 12 roky
Milá Katko, máte tři možnosti: 1. odejít a být sama za sebe, možná někoho potkáte, možná ne. Za dceru se neschovávejte… můžete mít střídavku…či jinak domluvit uspokojivý kontakt s tátou, který má na dceru stejné právo jako vy… 2. zůstat a být protivná káča a otravovat život jemu, sobě, dceři 3. zůstat a být k muži slušná, srovnat v sobě pocity, vykomunikovat vztah bez sexu… říci mu to a nabídnout slušnost a spolupráci. Třeba to přijme, třeba ne a půjdete po dohodě od sebe. Co si vyberete?