anonym Personál zeptal se před 17 roky
Dobrý den děkuji za odpověd. Vůbec nechápu jak mi můžete jako psycholog radit vyrovnat skore. Jak bych se mohla cítit potom. Mohla bych se zeptat co jste radila carymukovi? To je totiž můj manžel Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 17 roky
To, co prožíváte ohledně vztahu k dceři partnera, není tak ojedinělé, jak vám v tuto chvíli připadá. Tuto problematiku zachycuje již pohádka o popelce, kde macecha upřednostňuje své děti. Stále se jedná o variaci na stejné téma – pro ženu je náročné hledat vztah k dětem partnera, vysvětlením snad může být, že chce plně partnerovu pozornost, protože opravdu v době "vyvedení vlastních mládat" potřebuje jeho péči, práci… Víte, spíše se ptám, proč taková mladá, chytrá (a určitě hezká) si komplikuje život vztahem, jehož kulisy dávají tušit velmi náročný příběh. Asi vám v závěru napíšu větu, kterou nechcete slyšet a to: rozumem zanalyzujte příběh vašeho vztahu a postupně dle toho jednejte… Vy jste mladá bez závazků, zasloužíte si muže také bez závazků…