anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, je mi 17 a bydlím s rodiči.Důvod proč se na Vás obrácím je ten, že můj otec je neskutečný rapl.Neustále mé mamce nadává a pořád je nervózní…včera ho dokonce znervóznilo to, že se ho mamka zeptala jestli chce do práce to černý nebo bílo-černý triko…je to fakt těžké žít s mým otcem…nevím co mám dělat aby se to nějak vyřešilo…protože už z toho mám depky a ke svému otci cítím čirou nenávist.Sice vím, že to je do rodičů věc ale chci jenom říct, že všechny spory vyvolává můj otec…(prostě on je od rána do rána nervozní..)Poraďte prosím!

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
MIlá Mamulinko, opravdu není v pořádku, aby dítě vládlo a týralo rodiče. Je otázka, jak k tomu došlo, ale jsou chvíle, kdy pátrání po příčinách je až druhotné, kdy je třeba nastolit řád a pořádek (třeba pomocí zákona). Existuje zákon o rodině, i zákon o domácím násilí. Řešení by však musela hledat vaše kamarádka a ne vy a zažádat o spolupráci OSPOD při MÚ. Matka by neměla zapomínat na svou důstojnost a svá práva.