Dobrý den. Je mi 17 let a popravdě si vůbec nejsem jistý svou sexuální orientací. Vubec si nevim rady a dělá mi to velké starosti. Holku jsem mel rok a mazleni a libani s ni me vzrusovalo. K sexu nedoslo. Vzrusuji me ovsem i predstavy ze mam neco s klukem a obcas se mi o tom i zdá. Gay být nechci.. Jednou chci mít normální rodinu… Je pravda ze si to o me spousta lidi mysli, protoze mam vice kamaradek nez kamaradu. Jsem uz úplně bezradný :-/ Dekuji za odpověď. T.

Milý Tome, existuje psychoanalytická teorie, že všichni jsme bisexuálové – každopádně z toho plyne, žádnou svou část nepotlačovat: ano, líbí se mi i kluci, je to v pořádku, pro rozvoj partnerských vztahů si vybírám rozvoj sexuality v heterosexuálních vztahů, to nevylučuje dovolit si i představy s chlapcem… a až přijde čas, mohu i tyto představy opustit. Jsou lidé, kteří tvrdí, že sexuální orientaci nemůžeš ovlivnit, já tvrdím, že příběhy jsou různé, někdo ano, někdo ne… jedná se o převzetí vědomého bytí a tvoření se – rovena.info/lecebna-meditace-cesta-k-osobni-sile.html + rovena.info/kognitivne-emocni-revitalizace-psychiky-kerp.html Přeji vše dobré.