anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den,chtěla bych se zeptat a případně poradit.Mám kamarádku,ta má 5 dětí nejstarší má svou rodinu,potom má 18 letou dceru,17 letou dceru která je těhotná a žije u matky i ze 17 letým přítelem, 13 letýho syna a 5 letýho syna,pozvali jsme matku a jejího nejmladšího syna na týdění dovolenou k nám na chalupu,její 17letá dcera začala vyvádět,že máma nikam nepojede,vím že by jí musel někdo starší 18 let hlídat,k tomu se nabídla ta starší dcera.Dotaz zní,jestli je normální aby její 17 letá dcera mámě sprostě nadával a několikrát po ní vztáhla ruku,žádám o radu,jestli by neměla navštívit nějákou psychologickou poradnu,tohle není normální aby jí dcera přikazovala a sama si dělala co chce nakvartýrovala si k dobe 17 letýho kluka upíchla si děcko a máma nikam nesmí a chraň bůh kdyby jí frajera vyhodila to by bylo zle.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Miš, bylo by fajn, kdyby jsi se postupně naučila vnášet do svého citového života pořádek a zodpovědnost. V tuto chvíli doporučuji poctivě ukončit vztah s Kamilem, říci mu, že cítíš, že s ním už dál vztah mít nemůžeš a nedávat mu plané naděje. Ohledně Kamila doporučuji úklid v srdci za použití rozumu – uvědomit si lásku, kterou jsi mu dala a nevrátila – své srdce si hlaď, řekni mu v duchu, že je ti líto a bolí, že on to neviděl a nevrátil ti totéž, že to však respektuješ a přeješ mu život dle jeho výběru a své srdce si uhladíš (a taky bys mohla vědět, že s děvkařem je vztah dost podivný) Je třeba mít dokončené vztahy minulé, abychom byly čisté pro nový vztah…a nezranovali sebe an druhé (jsou to takové operace srdce)