anonym Personál zeptal se před 12 roky
Dobrý den, chci se zeptat, poradit. Měla jsem přítele, byli jsme spolu strašně dlouho, začínali jsme spolu, když mě bylo 15 a jemu 18 let. Rozchody a následné vracení se k sobě,atd,ale milovali jsme se. Já jsem ale už měla dost, a rozešli jsme se, já jsem ale otěhotněla,mi se k sobě pořád vraceli a rozcházeli, buď já nebo on,nemohli jsme bez sebe být, a tak to šlo dál,dokud dítko nemělo cca 2 roky. Jenže pak už jsem se rozhodla definitivně to ukončit,přece jen,už jsem byla dál, on pořád chtěl víc než měl,nedokázal se s námi usadit. Nemohli jsme spolu být,to jsme věděli oba,ale milovali jsme se, on zkoušel hledat nějakou přítelkyni, se kterou by to zkusil,a já šla dál,našla jsem si přítele, kterého miluji,máme druhé dítě. Ale aby došla k tomu, co mě trápí a s čím si nedokážu poradit je to, že ikdyž mám přítele,kterého bych neměnila,stále jsem milovala svého prvního přítele,otce mého prvního dítěte,který se zabil. Teď vím, že před všemi musím dělat,jak jsem šťastná,jsem za miminko i přítele strašně ráda,ale uvnitř mě trhá na kousíčky ztráta mého bývalého,když jsem sama tak pláču,není den,kdy bych na něj nemyslela,strašně mi chybí,nevím co mám dělat,bojím se aby ztráta mé milované osoby neovlivnila mé chování k lidem,kteří tu ještě stále jsou. Bojím se ztráty milovavých.:(

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 12 roky
Milá ženo, lásku ke svému prvnímu milému v sobě ponechejte, poděkujte za vše dobré a uvolněte pouta. Naučte se cítit jako celistvá bytost sama ze své podstaty. Potřebujete se naučit žít s lokalizovanou láskou i bolestí v srdci k bývalému milému. Postupně bolest láskou ke svému srdci zhojit a přijímat srdcem v přítomnosti to hezké, co přichází. A taky umět přijmout plně svou samostatnost a celistvost i na úrovni citové – milovaní mají právo jít kam potřebují a to třeba i do smrti. Vše jsou náročnější procesy, budete-li chtít tím pomoci provést: rovena.info/kognitivne-emocni-revitalizace-psychiky-kerp.htmlrovena.info/kognitivne-emocni-revitalizace-psychiky-kerp.html můžete se ozvat. Přeji vše dobré.