anonym Personál zeptal se před 17 roky
Preji pekny den, je mi ctrnact let a mam takovej problem ohledne lasky. Chodila sem s jednim klukem ondrou, tedka mame pauzu , mame ji protoze on neustale zarli na jednoho kluka a ma proc. Ten kluk se jmenuje kamil a ja ho miluju ale nesnasim zaroven. On je hroznej devkar a me zlomil srdce asi pred rokem. A ja ho za ten rok neprestala milovat a chtela bych byt s nim. S klukem co s nim tedka mam tu pauzu sem jenom abych nezlomila ja jemu srdce on je do me strasne zamilovanej a ja ho milovala taky ale tedka uz ho nemiluju a strasne se mu to bojim rict. On totiz kamila zna a mohl by mu zprominutim rozbit hubu. Poradte mi co mam delat mam na Kamila zapomenout a byt dal s ondrou nebo mam byt s kamilem nevim si rady. Dekuji predem za odpoved

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 17 roky
Milá Blanko, pro úvod bych doporučila vyrovnat svůj emoční vztah s exmanželem, odpustit – je-li co a poděkovat mu za to, že spolu máte syna… pak by u vás syn nevyvolával nenávist… Vzít věci minulé jako fakt, odpustit a jít dál – to je to, co prospěje vašemu životu, zdraví i vztahu se synem… Budete-li nenávidět dál exmanžela, synovi to neprospěje, protože on instinktivně ví, že z táty má půl života a možná se mu bude podobat o to víc…