anonym Personál zeptal se před 17 roky
Dobrý den. Mám problém, který dřímá kdesi ve mě. Jsem rozvedená a z prvního manželství mám 3 letého syna. S manželem jsme se ke konci manželství hodně hádali a já ho začala nenávidět. Jak syn roste začíná se mu podobat, postavou, chůzí.. A když zlobí a je protivný, začíná se ve mě budit ta nenávist, kterou jsem měla ke svámu exmanželovi. Vím, že to dítě za to nemůže, ale já si nemůžu pomoci. Včera to vyvrcholilo tím, že jsem mu ve vzteku řekla "debile" a to mě strašně mrzí a samotnou bolí a tak jsem se rozhodla stím něco udělat a hledat pomoc! Jinak syna miluji, je velmi šikovný, je asi ve věku kdy zkouší co si může ke komu dovolit, ale občas má nálady, že to je šílené a já marně přemýšlím jak který problém sním řešit. Moc děkuji za vaši radu a odpověď! Přeji krásný den, s pozdravem Blanka.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 17 roky
Dobrý den, vy víte, že zodpovědnost nese každý sám za sebe a že vaše moc v dramatu vaší rodiny je minimální, já o ní mám z vašeno psaní jen velmi kusé informace – rodičům bych opravdu doporučila, aby chránili svou existenci a z vašich základních informací mi připadá opravdu důvodné, aby mu zrušili trvalý pobyt. Bylo by k tomu dobré, aby synovi nějakým způsobem dali vědět, proč tak činí, ale že ho nepřestávají mít rádi… tím se jen nechají otevřené dveře pro další vývoj…