anonym Personál zeptal se před 12 roky
Dobrý den Nejspíše by bylo vhodné začít rovnou s problémem… Je mi 16 let a nedávno jsem se zamiloval do jedné dívky, po několika týdnech Jsem se rozhodl jí vyznat (I předtím jsme byly celkem velcí přátelé) a k mé smůle jsem se bohužel dozvěděl že mé city neopětuje. Na tom není nic zvláštního, já vím. Lidé v mém věku se běžně zamilovávají a běžně zažívají zklamání ale… Už jsem opravdu zoufalý, nikdy mě nikdo neměl rád. Nevím co je to opětovaná láska, Vždy když jsem k někomu začal něco cítit to přineslo tak akorát utrpení. Ta holka je pro mě v mém životě všechno a byl bych ochotný pro ní udělat cokoliv, ale ona o to nestojí takže jediné co mi zbývá je každý den vysedávat doma a plakat. Nikdo mě nikdy nemiloval a ani nevěřím že mě někdy někdo bude milovat, nejspíše se budu muset smířit s tím že budu až do smrti sám. Nejsem si jistý jestli to co právě píšu má vůbec nějaký smysl, je mi opravdu smutno a snažím se vám vypsat své emoce které sou ale zmatené. Je toho tolik co bych chtěl říct ale nenacházím žádná slova. Poslední dobou si říkám, že nejlepším řešením bude v mém životě prostě se vším skoncovat. Proč žít bez lásky? Každý den se modlím k bohu aby se nael někdo kdo by mě mohl milovat, abych věděl jaké to je když má člověka někdo rád, abych si nepřipadal tak nechtěný. Láska je i přesto že jsem jí nikdy nepoznal v ém životě to nejdůležitější, tak moc bych si jí přál poznat, ale nejspíše se toho nikdy nedočkám. Přijde mi to nefér, na světě je tolik lidí který si svých partnerů neváží, podvádí je a ubližují jim. Já bych se snažil pro osobu kterou miluji dělat to nejlepší, ale nemůžu. Nevím co mám dělat, a ani nevím o co vás vlastně žádám. O radu, nebo jenom o slova která by mě přesvědčila že i na mě tam venku někdo čeká. Upřímně se nedivím že mě v dnešním povrchním světě nikdo nemá rád, nejsem zrovna dvakrát pohlédný a má váha také není zrovna ideální (Ale nemyslím si, že bych byl přímo obézní), ale to přece neznamená, že si nezasloužím poznat lásku… Moc vám děkuji za odpověď ať už bude jakákoliv

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 12 roky
Milý Adame, vážím si tvé touhy po Lásce… jak to bylo s rodiči, prarodiči – to jsou obvykle osoby, které nás milují..?.. Jinak s láskou je to i tak, že platí: "jak nás má milovat někdo druhý, když mi nemilujeme sami sebe…" Když lépe vyvážíme vztah sami k sob, dokážeme si dát to, co potřebujeme, stáváme se celistvějšími a zářivějšími a přitažlivějšími… Starej se o sebe jako o milovaného partnera… Prostuduj knihu Miluj svůj život… Promeň svůj pocit nechtěnosti… můžeš vyhledat psychoterapeuta… Držím palce.