Dobrý deň. Neviem či je to nejak vážny problém ale…Prídem si ako egoistický psychopat.Všetko v mojej mysli som len ja,ja,ja. To by bolo síce ešte normálne len som zistila že naozaj nepoznám nikoho (hoc i z rodiny) kto ak by zomrel,by to malo na mňa nejaký negatívny emocionálny vplyv. Pohreby tiež nechápem,nejde mi do hlavy prečo tí ľudia tam plačú,za čím.Nie je to náhodou len z egoistických dôvodov a tiež im to pripomína že sa to raz stane každému? Medzi ľudmi sa správam tak aby ma obdivovali a to sa mi i dostáva ale o žiadny bližší vzťah záujem nemám. Mám rada pozornosť pre ktorú som schopná šialeností. A len by som chcela vedieť váš názor na takýto druh psychopatie.

Milá Katty, jsi přemýšlivá, je dobré, že uvažuje o sobě, o lidech kolem o vztazích i smrti… Je dobré umět nalézat rovnováhu mezi ty a já… o to v životě vlastně běží … pochopit, že jsme součást celku, a každá část je důležitá… Obdiv – potřebuješ k potvrzení vlastní ceny – vlastní nejistota tedy v tobě… Jaké vztahy budeš tvořit, je na tobě… můžeš se učit… Na pohřbech lidé pláčí, protože jim je smutno z toho, že jim odešel někdo pro ně důležitý, že už od něho nedostanou to, čím pro ně byl důležitý… nelpělt a umět pouštět je spojeno s bolestí… Přeji vše dobré.