anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, v minulosti jsem už byl u profesionála ale byl to tedy jen dětský psychiatr ale neřekl mi nic co bych už nevěděl sám. Občas vidím a slyším "věci". úspěšně jsem dokončil první ročník pedagogické fakulty na univerzitě v Hradci králové spousta lidí říká že nejsem blbej ale linej a asi to tak bude. moji největší vášní je malba a to hlavně abstrakce a surrealismus. před dvěnma dny to začalo. prohodil se mi dení cyklus v noci nemůžu spát a vidím ty věci ve dne jako bych byl jen chodící mrtvola a právě ty věci slyšim jako by někdo stál vedle mě a napovídal mi cítím se jako by mě něco zevnitř chtělo roztrhnout a každá strana toho něčeho si dělá nárok na určitou část mého těla a mé osobnosti. Ja bych to typoval na schizofrenii ale nevim. k odborníkovi jít nechci protože ty by mě jenom nadopovali práškami a to já nechci. Neexistuje jiný způsob? předem děkuji za odpověď

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Dobrý den, sama víte, že sebevražda není řešení – nechala byste tu syna… vždy lze nalézt řešení, i když třeba nenbude ideální, dobré je těšit se z toho, co máte a ne z toho, co nemáte… – nárůst dluhu mi nepřipadá adekvátní – zjistili jste si možnost přeúvěrování a pozvolného umořování…? Existují i byty sociálního bydlení, v tom městě, kde ho potřebujete je třeba nahlásit trvalé bydličtě na úřadě… Držím palce v náročném období.