anonym Personál zeptal se před 12 roky
Dobrý den, už několik let mě trápí různé myšlenky, například když něco udělám špatně, nebo něco co bylo trapné, a vzpomenu si na to, zabolí mě v ten moment hlava a mám chuť si jí rozdrtit… kdykoliv na něco přijde, co mám udělat já, mám z toho strach a bojím se, že zase něco pokazím. Nejhorší je, když mám něco říkat před několika lidmi, například něco prezentovat ve škole…to je k zešílení… Poraďte prosím, co dělat

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 12 roky
Milý Bedřichu, chceš-li toto zvládnout, doporučuji naučit se zvládnout myšlenky a následně emoce. Vhodné: rovena.info/kognitivne-emocni-revitalizace-psychiky-kerp.html Můžeš studovat i literaturu – např. Poznej svůj strach a překonej ho – dobrá inspirace… A zkus popřemýšlet o úhlu pohledu: Neexistuje špatně – vše je jen zkušenost a dělal jsem to v danou chvíli jak nejlépe jsem dovedl….. Přijímám se takový, jaký jsem, dokonalý ve své nedokonalosti ;) a učím se :) Přeji vše dobré.