Dobrý den, Asi před rokom jsem se s vámi radila ohledně manželově nevěry, kterou jsem si myslela, že jsem mu odpustila. Tehdy jste mi radila ať se zaměřím na svůj život i když jsme s manželem zůstali spolu, kvůli dcerce a co je taky smutný i kvůli rozestavěnému domečku. Dnes je ze mě jiná žena, ale nevím co mám dělat dál. Manžela vidím dva krát do měsíce, pracuje v zahraničí a ja jsem se obklopila lidma, který mě nabíjejí energii. No když manžel se vrací ke mě domů, tak se na něj vůbec neteším a nemáme si o čem povídat i po tak dlouhé době.Bojím se, že je to konečná v našem vztahu, což on nevidí a hlavně nechce o tom ani mluvit. Pro mě je hrozné jeho mlčení a neřešení této situace. Náš intímní život je na bodě mrazu a ja chci ještě někoho milovat a poznávat. Nevím jak dál. Děkuji za odpověď.

Milá Džudy, gratuluji Vám k tomu, že máte v životě lidi, kteří Vám dělají radost. Je přirozené, že v životě chcete milovat. Nevím, proč se vytratila manželská láska… Neznám ani vaši situaci komplexně – spíše bych to viděla na osobní setkání rovena.info/manzelska-poradna-praha-nymburk.html . Obecně – pokud cítíte, že mu již nemůžete za daných okolností být manželkou, skutečně by bylo dobré o tom spolu mluvit. Pozvěte ho třeba na večeři, v cizím prostředí se téma třeba snadněji otevře. Řekněte, co cítíte, co si myslíte, ptejte se, jak to cítí on… Dejte si nějakou vizi – ale skutečně to vidím na osobní setkání. Přeji vše dobré.